Scratch programozás

Algoritmusok

A kissé nehezebb feladatok algoritmusai

E4
	Be: "Kérek egy -99 és 99 közé eső egész számot: ", válasz
	szam = válasz
	Ha szam = 0
		szov = "A szám nulla (azaz egyjegyű)"
	Ha vége
	Ha szam > 0
		szov = "A szám pozitív, "
		Ha szam hossza = 2
			szov = szov . "kétjegyű"
		Ha vége
		Ha szam hossza = 1
			szov = szov . "egyjegyű"
		Ha vége
	Ha vége
	Ha szam < 0
		szov = "A szám negatív, "
		Ha szam hossza = 3				// az előjel miatt
			szov = szov . "kétjegyű"
		Ha vége
		Ha szam hossza = 2
			szov = szov . "egyjegyű"
		Ha vége
	Ha vége
	Ki: szov

C4
	beállítások (méret, pozíció, toll)
	Ciklus 3-szor
		toll beállítása (méret, szín)
		Ciklus 3-szor
			előre 150
			jobbra 120
		Ciklus vége
		jobbra 60
		toll beállítása (méret, szín)
		Ciklus 3-szor
			előre 100
			jobbra 120
		Ciklus vége
		jobbra 60
	Ciklus vége

Vissza a Scratch progira