Scratch parancsok
(programozás)
Mozgasd a jobboldali keretes téglalapot a szürke téglalapokig! A helyesnek vélt megnevezés/fogalom mögött ejtsd le! Ha a párjához tetted, a háttérszín zöld , hibás párosításnál piros lesz. Ezután természetesen javíthatsz.
Ha az összes párosítás kész (és hibátlan), a program 'vállon vereget'.
Új feladat (keverés) a böngésző Frissítés gombjára kattintva vagy a Ctrl+R billentyűkombinációval kapható.
Sok sikert !!!
látható lesz a szereplő
nem lesz látható a szereplő
néhány lépést tesz a szereplő
a szereplő a megadott helyre pattan
lassítva megy a szereplő az adott helyre
néhány fokkal más irányba fordul a szereplő
a szereplő "nézési irányát" adjuk meg
beállítja a szereplő nagyságát
a szereplő "felveszi" az adott jelmezt
a szereplő "felveszi" soronkövetkező jelmezt
a szereplőt "rápaszírozzuk" a játéktérre